Vill du som företagare bidra till att utveckla Värmdö kommun? Värmdö kommun har cirka 3 500 aktiva leverantörer och gör varje år inköp för cirka en miljard kronor. Välkommen att göra affärer med oss!
Vi håller just nu på att flytta över information från våra gamla sidor till vår nya portal för företagare. Om du saknar information i menyn på denna sida kan det bero på att vi redan flyttat över informationen.
Den offentliga marknaden är omfattande och långsiktig. Att vara leverantör till Värmdö kommun kan ge ditt företag både tillväxt och stabilitet. Det kan därför vara lönsamt att hålla koll på vilka upphandlingar som är aktuella inom kommunen.
På dessa sidor kan du bland annat finna information om hur du går tillväga för att bli leverantör till Värmdö kommun och vilka upphandlingar som är planerade.
Värmdö kommun annonserar sina upphandlingar i e-Avrop. Där kan du hitta aktuella upphandlingar och gällande avtal
.
Upphandlingsenheten på Värmdö kommun består av sex medarbetare. Till oss kan du vända dig om du har frågor kring upphandling och kommunens avtal. Som företagare kan du även kontakta upphandlingsenheten och boka ett möte.
Upphandlingsenheten
Senast publicerad: 2019-09-25
Kontakt
Värmdö kommun
Skogsbovägen 9–11, Gustavsberg
Postadress: 134 81 Gustavsberg
Telefon: 08-570 470 00
varmdo.kommun@varmdo.se
Mer information
Dokument